sobota, 2 grudnia 2017

Christmas Pendant LED String Light


Co raz bliżej Święta! Boże Narodzenie to moje ulubione Święta. Już nawet zaczęłam się powoli do nich przygotowywać. Sprawiłam sobie kurtynę świetlną. Docelowo ma być umieszczona na oknie, ale na razie zawisła sobie na lustrze. I powiem Wam, że nawet mi ona tam pasuje. Ale później zdecyduję czy ją przewiesić czy jednak tak zostawić. W każdym razie powoli wprawiam się w świąteczny nastrój. Lampki świecą pięknie. Mają też pilocik, którym można np. ustawić, że migają (na wiele sposobów). Ja jednak wolę kiedy świecą światłem jednostajnym. Pod zdjęciami zostawię Wam do nich link, gdyby ktoś również chciał sobie je zamówić. A jak jest u Was? Już myślicie o świętach? Macie już wyjęte ozdoby? Całuję :* 


Lampki/tutaj 


Instagram

1 komentarz:

  1. Śliczne gwiazdki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.