czwartek, 1 lutego 2018

Biker Jacket / Red heels

Dziś trochę koloru na zdjęciach. Może przywołam wiosnę? Look bardziej wiosenny niż zimowy ale ja się przygotowuję na cieplejsze dni. Różowa ramoneska to był strzał w dziesiątkę, nawet nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba. A buty? Totalnie się w nich zakochałam <3 Dla mnie są piękne i co mnie ucieszyło, bardzo wygodne. Obcas nie jest za wysoki, więc da się w nich chodzić, a nie tylko wyglądać ;) A jakie perełki na wiosnę zagościły w Waszych garderobach? Czekam na Wasze komentarze. Całuję :* 


Buty/tutaj  ||  Kurtka/tutaj  ||  Spodnie/Pull&Bear



Instagram

6 komentarzy:

  1. U ciebie jak zwykle bardzo oryginalnie. :)
    Nie mogę napatrzeć się na Twoje buty
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Glamorous look !! all attention taken by that amazing red heels.

    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka, jak kurtka, ale buty są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się te buty na prawdę są obłędne. Fajnie wyglądają z jeansami ślicznie się komponują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję gorąco za pozostawienie komentarza :)

Jeśli Twój komentarz się nie pojawił, to znaczy, że nie nadawał się do publikacji. Każdy komentarz, nawet negatywny można napisać kulturalnie.

Czasami komentarz trafia do folderu SPAM, który nie zawsze sprawdzam, więc jeśli komentarz nie był niecenzuralny, a mimo to go nie widzisz, pewnie pojawi się z opóźnieniem.